Gra karciana Aeon's End
Dawno temu ci, którzy ocaleli podczas inwazji schronili się w zapomnianym podziemnym mieście Gravehold. Resztki społeczeństwa nauczyły się, że energia płynąca z bram, ta sama która rozpoczęła atak na nich może być ujarzmiona przez różne klejony. Klejnoty, które pozwolą przekształcić szkodliwą energię w zbawienne dla nich zaklęcia i oręż. Nastał czas Magów Bram.
Mechanika budowania tali
Aeon’s End to kooperacyjna gra karciana oparta o mechanikę budowania talii, w której karty na żadnym etapie (poza przygotowaniem do gry) nie są tasowane. Celem graczy jest pokonanie Nemezis, zanim zniszczy ono miasto Gravehold lub zanim broniący go Magowie Bram padną z wyczerpania. Podczas każdej rundy, gracze i Nemezis rozgrywają swoje tury w losowej kolejności. Podczas ich trwania, gracze mogą aktywować zaklęcia, a także pozyskiwać klejnoty, artefakty oraz zaklęcia z rynku zasobów, manipulować swoimi Bramami i używać unikalnych zdolności. Każde z czterech Nemezis dołączonych do gry charakteryzuje się odmiennymi akcjami, jakie podejmuje w trakcie swojej tury i wymaga od graczy wypracowania innej strategii, aby je pokonać.
Innowacyjna rozgrywka
Aeon’s End to gra, która zawiera 324 karty Zaklęć, Artefaktów, Klejnotów, Nemezis i wiele innych talii. Za ich pomocą gracze muszą utworzyć swój arsenał i stanąć naprzeciwko wrogów z najgłębszych otchłani. Każda postać występująca w grze posiada swój unikatowy zestaw narzędzi, dzięki którym staje się jeszcze bardziej wyjątkowa: startowy zestaw kart na ręce, charakterystyczna konfiguracja początkowych Bram i niepowtarzalna umiejętność specjalna. Do zwycięstwa prowadzi wiele dróg. Gracze mogą pokonać Nemesis zadając odpowiednią liczbę obrażeń podczas rozgrywki. Mogą również postarać się przetrwać jego ataki, a gdy jego talia kart się wyczerpie gracze zostaną zwycięzcami. Gra Aeon’s End oferuje bogactwo skalowalności, zawartości oraz ogromnego napięcia podczas gry.
Zawartość pudełka
W pudełku znajduje się: 16 Bram, 8 Arkuszy Magów, 4 arkusze Nemezis, 324 karty (w tym: 86 kar Zaklęć, 30 kart Artefaktów, 87 kart Klejnotów, 27 kart Modyfikatorów, 75 kart Nemezis, 9 kart tur, 6 kart STOP, 4 karty pomocy), 90 żetonów (w tym: 40 żetonów Życia, 21 żetonów Ładunków, 10 żetonów Mocy, 15 żetonów Furii/Karaczanów, 4 żetony kolejności), 2 wskaźniki arkusz pierwszej rozgrywki oraz instrukcja.