Rozszerzenie Posiadłość Szaleństwa: Ulice Arkham
Latarnie migoczące na każdym rogu ulicy to zbyt mało, aby rozproszyć ciemność spowijającą Arkham. W cichych pomieszczeniach Uniwersytetu Miskatonic naukowcy szukają odpowiedzi na pytania, których nigdy nie powinni zadawać. Reliktów wystawionych w Muzeum Miskatonic nie sposób oddzielić od ich zagadkowej i krwawej przeszłości. Z kolei w mniej poważanych miejscach gangi O’Banniona i Sheldona szerzą zepsucie i przemoc, żerując na mieszkańcach tego tajemniczego miasteczka w Massachusetts.
Nowe postaci, karty i kafelki mapy
Rozszerzenie Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami. Aby odeprzeć przedwieczne i współczesne zło, badacze muszą wyzwolić swój pełen potencjał i wykorzystać zmieniające rzeczywistość zaklęcia, potężne przedmioty i dziwne eliksiry. W rozszerzeniu znajdują się również nowe wydarzenia, badacze, potwory i karty, które pomogą urozmaicić rozgrywkę. Arkham musi zostać ocalone bez względu na cenę.
Aplikacja Masions of Madness
Do gry wymagana jest darmowa aplikacja. Aby ją pobrać, należy połączyć się za pośrednictwem urządzenia mobilnego z Apple iOS AppStore, sklepem Google Play lub Amazon Appstore i wyszukać frazę Posiadłość Szaleństwa lub Mansions of Madness. Aplikacja dostępna jest również na komputery z systemem Mac lub Windows (za pośrednictwem platformy Steam).
Zawartość pudełka
W pudełku znajdują się: 4 karty badaczy, 4 figurki badaczy, 17 kafelków mapy, 11 kart Przedmiotów powszechnych, 9 kart karta Przedmiotów unikatowych, 15 kart Zaklęć, 8 kart Stanów, 5 kart Obrażeń, 5 kart Przerażenia, 6 kart Eliksirów, 7 żetonów potworów, 7 figurek potworów, 30 żetonów Wskazówek, 12 żetonów Osób oraz instrukcja.
Uwaga! Do rozgrywki wymagana jest Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja.
Posiadłość Szaleństwa
W brudnych alejkach i ponurych posiadłościach Arkham kryją się przedwieczne siły, straszliwe sekrety i niewyobrażalne monstra. Pośród tych starych budowli bełkoczący szaleńcy i kultyści wznoszą modły do Przedwiecznych, a bestie nieznane śmiertelnym mędrcom gromadzą się w złowrogim blasku księżyca. Tej nocy niewielka grupa badaczy odważy się sprawdzić, co czyha za zamkniętymi drzwiami Arkham, i stawi czoła kryjącemu się tam szaleństwu...