Seven: The Days Long Gone
Zbuduj imperium Vetrall
Seven: The Days Long Gone to izometryczne RPG w 3D, w którym gracze mogą bez ograniczeń eksplorować sandboksowy świat Imperium Vetrall.
Wprowadzone do gry poruszanie się systemem parkourowym nie tylko pozwala graczom na swobodne omijanie przeszkód niezależnie od ich wielkości i rozmieszczenia, ale również redefiniuje założenia rozgrywki klasyczne dla tego gatunku.
Teriel jako mistrz złodziei ma niemało przydatnych umiejętności takich jak niewidzialność, teleportacja czy spowolnienie. Przekonaj się, jak wygląda korzystanie z różnorodnych pułapek i broni, oraz poznaj jedną z minigier.
Wciel się w mistrza złodziei
Zmierz się z najtrudniejszą misją
Akcja gry toczy się wiele lat po tym, jak świat Seven został dotknięty apokalipsą. Gracz wciela się w postać opętanego przez starożytnego demona mistrza złodziei, który zostaje zesłany na więzienną wyspę Peh - miejsce, w którym splatają się ze sobą pozostałości po zaawansowanej technologicznie cywilizacji z zabobonami rodem ze średniowiecza.
Peh stanie się areną spisków, odkryć i zdrad. A główny bohater zostanie postawiony przed najtrudniejszą misją w swojej karierze.
Graj, tak jak lubisz
Nadprzyrodzone zdolności
Zakradaj się i eliminuj swoich przeciwników z ukrycia, wbijając im nóż w plecy. Korzystaj z różnorodnych typów broni – włóczni, mieczy, sztyletów czy toporów, które różnią się pod względem indywidualnego zasięgu, prędkości zadawania ciosów i przypisanych ataków specjalnych.
A jeśli wolisz mniej konwencjonalne metody, korzystaj z różnorodnych umiejętności jak na mistrza złodziei przystało. Bardzo przydatna okaże się również niewidzialność, choć przeciwnicy wciąż będą w stanie usłyszeć Twoje kroki. Tu jednak pomoże Ci silent runner – gdy już rozpłyniesz się w powietrzu, za jego pomocą wyciszysz całkowicie swoje ruchy. Nikt nie będzie w stanie Ciebie wykryć.
Życie ułatwi Ci również chronosphere – wytwarzając pole skoncentrowanej energii spowolnisz ruchy przeciwników. Z kolei flash umożliwi momentalne przemieszczenie się z punktu A do punktu B – przydatne, gdy będziesz chciał wejść przeciwnikowi za plecy.
Planowanie i eliminacja
Zastawiaj pułapki
Zastawiaj pułapki: wybuchowe i elektryczne miny czy bomby gazowe mogą okazać się bardzo przydatne. Teriel jest w stanie zamieszczać je nie tylko na ziemi czy drzwiach, ale i nawet przytwierdzać do ciał pokonanych przeciwników. Aby zwabić wroga, korzystaj z elementów otoczenia, wywołując hałas w wybranym miejscu.
Zaprezentowano również działanie broni długodystansowej na przykładzie kuszy – twórcy udostępnili opcję automatycznego celowania, ale jeśli preferujesz system manualny, namierzanie przeciwników ułatwi Ci parabola wyznaczająca tor lotu strzały.
Coś dla fanów minigier
Dodatkowe urozmaicenie rozgrywki
Jeśli jesteś fanem minigier, w Seven: The Days Long Gone również znajdziesz coś dla siebie. W najnowszym wideo przedstawiono hakowanie paneli, z rozgrywką stanowiącą ewolucję słynnego Froggera.
Przedostań się z lewego krańca ekranu na prawy, omijając po drodze przeszkody. Przygotuj się na stopniowo wzrastający poziom trudności!
Najważniejsze cechy gry
Seven: The Days Long Gone
- Izometryczne RPG w 3D rozgrywające się w świecie, który setki lat wcześniej został dotknięty nuklearną apokalipsą.
- Sandboksowy, tętniący życiem świat Imperium Vetrall, który gracze będą mogli poznawać bez żadnych ograniczeń.
- Zachwycające, zróżnicowane lokacje. Od tajemniczych bagien, przez Mortbane – małe miasteczko na wyspie Peh, po Hallard - zaawansowaną technologicznie stolicę Imprerium Vetrall, siedzibę Imperatora Druguna.
- Różnorodność sposobów osiągnięcia celu w ramach questów.
- Poruszanie się systemem parkourowym pozwalające na swobodne omijanie przeszkód, niezależnie od ich wielkości i rozmieszczenia, oraz zmieniające sposób postrzegania gatunku.
- Niezwykły świat, w którym przeplatają się ze sobą mroczne przesądy i zaawansowana technologia.