(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: 'dde3556d-f348-4f40-93d1-fb246de88bd7'});
Menu
al.to - Sklep internetowyal.to - Sklep internetowy
Wszędzie▼
✓Wszędzie
Mama i dziecko
Gry i zabawki
AGD duże
AGD małe
AGD do zabudowy
Telewizory i audio
Elektronika
Dom i ogród
Strefa marek
Dlaczego al.to?
100% pozytywnych opinii
80 profesjonalnych doradców
Ekspresowa dostawa
21 dni na zwrot towaru
Galakta Listy z Whitechapel - 379252 - zdjęcie
Galakta Listy z Whitechapel - 379252 - zdjęcie 1
Galakta Listy z Whitechapel - 379252 - zdjęcie 2Galakta Listy z Whitechapel - 379252 - zdjęcie 2
Galakta Listy z Whitechapel - 379252 - zdjęcie 3Galakta Listy z Whitechapel - 379252 - zdjęcie 3
Galakta Listy z Whitechapel - 379252 - zdjęcie 1Galakta Listy z Whitechapel - 379252 - zdjęcie 1
Galakta Listy z Whitechapel - 379252 - zdjęcie 2Galakta Listy z Whitechapel - 379252 - zdjęcie 2
Galakta Listy z Whitechapel - 379252 - zdjęcie 3Galakta Listy z Whitechapel - 379252 - zdjęcie 3

Galakta Listy z Whitechapel

od: Galakta|kod producenta: PL-SAM29 5907506208839|kod al.to: 379252
  • Typ gry:Planszowa
  • Tematyka gry:Historyczna, Przygodowa, Strategiczna, Towarzyska
  • Przedział wiekowy:Od 13 lat
  • Maksymalna liczba graczy:6
199,00 zł

Powiadom mnie o dostępności


ikona

Złap mnie jeśli potrafisz

Londyn, 1888 rok, labirynt cuchnących i zatłoczonych uliczek. Niektórzy mówią, że ta dzielnica to piekło. Inni, do których nie uśmiechnęło się szczęście, nazywają ją domem. Na każdym rogu znajdziesz prostytutki. Ludzie nazywają je nieszczęśnicami” i nie ma chyba dla nich trafniejszej nazwy. Witaj w dzielnicy Whitechapel. Witaj na ulicach Kuby Rozpruwacza.

Galakta Listy z Whitechapel
ikona

Polowanie się rozpoczyna

W Listach z Whitechapel jeden z graczy przyjmuje rolę Kuby Rozpruwacza, a pozostali – pięciu detektywów ścigających go po uliczkach wiktoriańskiego Londynu. Kuba Rozpruwacz musi zmylić policyjny pościg w gmatwaninie uliczek dzielnicy Whitechapel i uciec, popełniwszy straszliwe morderstwa. Tymczasem detektywi wykorzystują siłę dedukcji i przewagę liczebną, by go schwytać, nim dokona kolejnej zbrodni. Czy najsłynniejszy seryjny zabójca w historii ucieknie ponownie, czy tym razem dosięgnie go sprawiedliwość?

listy z whitechapel gra
ikona

Gra dedukcyjna

Listy z Whitechapel to gra dedukcji i blefu, osadzona w Londynie roku 1888, mieście Kuby Rozpruwacza. Przeznaczona jest dla dwóch do sześciu osób w wieku od 13 lat. Podczas czterech rund (które w grze reprezentują cztery noce) Kuba Rozpruwacz popełnia kolejne zbrodnie, a zadaniem detektywów jest wykorzystanie przewagi liczebnej, sprytu i zebranych poszlak, aby pojmać mordercę i przywrócić spokój w dzielnicy Whitechapel. W każdej rundzie gracz prowadzący Kubę Rozpruwacza wybiera swoją ofiarę i popełnia zabójstwo w wybranym miejscu dzielnicy, a następnie poruszając się krętymi uliczkami zmierza do kryjówki. Jego ruchy są dla pozostałych graczy niejawne, dlatego podążenie tropem przestępcy jest niełatwym zadaniem. Z drugiej strony, detektywi są ekspertami w tropieniu, mogą zbierać ślady obecności Kuby Rozpruwacza. Pamiętając, w jakiej okolicy wymknął się pościgowi poprzedniej nocy i zacieśniając obszar poszukiwań będą mogli trafić do jego kryjówki. Kto zwycięży w tym pojedynku?

gra o kubie rozpruwaczu
ikona

Zawartość pudełka

W pudełku znajduje się: plansza, 5 arkuszy Policji, 4 listy Kuby Rozpruwacza, 5 żetonów Szefów Dochodzenia, 5 żetonów Ruchów Specjalnych (3 Powozy i 2 Ciemne Zaułki), 7 czarnych drewnianych znaczników Patroli, 8 białych drewnianych znaczników Kobiet, czerwony drewniany znacznik Momentu Zbrodni, 5 białych drewnianych pionków Nieszczęśnic, 5 drewnianych pionków Policjantów, 2 czarne drewniane pionki Kuby Rozpruwacza, zasłonka Kuby Rozpruwacza, bloczek arkuszy ruchu Kuby Rozpruwacza, 3 przezroczyste niebieskie znaczniki Fałszywych Śladów, 19 przezroczystych żółtych znaczników Śladów, 5 przezroczystych czerwonych znaczników Miejsc Zbrodni oraz instrukcja.

listy z whitechapel karty

Specyfikacja

Typ gry
Planszowa
Tematyka gry
Historyczna
Przygodowa
Strategiczna
Towarzyska
Przedział wiekowy
Od 13 lat
Maksymalna liczba graczy
6
Czas rozgrywki
Od 60 minut
Dołączone akcesoria
Pionki
Instrukcja
Żetony
Plansza
Znaczniki
Gwarancja
24 miesiące (gwarancja producenta)
Kod producenta
PL-SAM29 5907506208839
Kod al.to
379252

Opinie

6,0/6
★★★★★★
★★★★★★
(1 opinia)
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Opinie użytkowników (1)

Filtruj:
Wszystkie oceny
Sortowanie:
Od najbardziej pomocnych
Tyta
Tyta
Potwierdzony zakup
★★★★★★
6 lat temu

Ogromna plansza, bardzo dobrze wykonana. Ciekawa fabuła, która przenosi nas do czasów Kuby Rozpruwacza i pozwala się w niego wcielić.... Rozwiń dalej

Koniec opinii.

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x‑komu.